شما را که میخوانید شاهد میگیرم!!

خدایا عاشقت هستم

 

سلام دوست عزیز
همیشه عادت داشتم  حرفام یه جوری بزنم که فرداش نکم :
 (( چرا این حرف زدم ؟)) 
اما امشب دیگه طاقت نیاوردم.
دوست من که اسم خدا رو روت گذاشتن ، با توام !!
گوش میدی به حرفام یا نه؟
چند ساله دارم اینو یدک میکشم و بهت میگم دوست من ،
هربار تو زندگیم به چالش افتادم
هم خودت میدونی هم اونایی که منو میشناسم
گفتم : داره باهام شوخی میکنه !
گفتم : بابا طرف رفیق زمینیتونه هم قد وقواره شماست
یه هولتون میده یه قدم میرید اونورتر
حالا این دوست من خیلی بزرگه
شوخی هم تو رفاقت هست فقط یه تلنگر میزنه سوت میشم!!
یه عده گفتن : تو دیگه کی هستی ؟ بازم باهاش رفیقی ؟
گفتم : آره ! آخه
هرکه در این بزم مقربتتر است        جام بلا بیشترش میدهند
یه عده هم گفتن : دمت گرم !! بازم با این همه بلا میگی رفیقه !!
اما امشب دیگه اومدم سراغت ، دیگه باهات کار دارم
خودت میدونی که چقدر آدمایی :
 که نمیشناختنت ، قبولت نداشتن ، باهات سر دعوا داشتن ،
تورو شناسوندم ، قبولت کردن ، باهات آشتیشون دادم
منتی نیست ، که من بنده ام و وظیفه بندگیم بود
رفیقم و وظیفه رفاقتم
حالا نوبت توست
مگه نمیگن رفاقت یه روزی به درد میخوره ؟!!
تا حالا خودت میدونی و من و رفقای زمینیم
((که هیچوقت هیچی ازشون نخواستم)).
البته منکر این نیستم که هرچیز دارم از تو دارم
اما بندگی کردم و تو خدایی
حالا میخوام رسم رفاقتو ادا کنی
همیشه با خودت حرف میزدم تک و تنها
اما ایندفعه اینجا باهات حرف میزنم که گواه داشته باشم
از روی رفاقت :
سختی میکشم دیگه بسه
از خانوادم دورم دیگه بسه
توی غربت ، تک و تنهام دیگه بسه
چشم انتظار دارم ، چشم انتظاری دیگه بسه
همه اونایی که میشناختنم دارن اثتنباتای شخصی خودشونو میکنن
آبروی منو میفروشنو در ازاش هم هیچ نمیگیرن ، دیگه بسه
خدای من دیگه بسه
دوست من دیگه بسه
حبیبم دیگه بسه
میخوای به دست و پات بیفتم ، میفتم
ولی دیگه بسه
ببا رحمت الهیتو بر من

 



نظرات شما عزیزان:

آوا
ساعت18:48---27 ارديبهشت 1391
لبخند بزن !!!!!!

عکاس مدام این جمله را تکرار می کنداصلا برایش مهم نیست که در وجودت حتی یک بهانه برای شادمانی نداری.........دوست خوبم فقط تو یه کلام بگم یه جا خوندم ک بزرگترین گناه ناامید شدن از لطف خداست


zahra
ساعت16:36---24 اسفند 1389
سلام گلم
خدا مهربونتر از اون چيزييه كه ما در موردش فكر ميكنيم.
خوشحال ميشم به منم سر بزني


zahra
ساعت16:36---24 اسفند 1389
سلام گلم
خدا مهربونتر از اون چيزييه كه ما در موردش فكر ميكنيم.
خوشحال ميشم به منم سر بزني


soheila
ساعت12:17---4 دی 1389
salam
dele paketo khoda mibine o dooset dare


تنهایی
ساعت20:17---24 آذر 1389
ميان هق هق گريه ام شرمسار هزاران گناه و اه بودم

دستانم براي دعا بالا نميرفت

دیگر رويي برايم نمانده بود


ابجی کوچیکه
ساعت16:53---21 آذر 1389
سلام ممنون که بهم سر میزنید. منتظر حضور دوباره ی شما هستم.

ابجی کوچیکه
ساعت16:52---21 آذر 1389
دلت ابی تر از دریا به کامت گردش دنیا الهی دائما چون گل بخندی بهارانت خوش و زیبا .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 19 / 9 / 1389برچسب:,ساعت 6:50 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme